Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
Poważnie?...i to ma być ta reklama?:))))...w takim razie padłabym tylko ze śmiechu;)
))...już tam jadę...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Jaaaa też! :D
  W planie mam wizytę w onsen (gorące źródła) i degustację tamtejszego sushi. Na specjały typu fugu raczej sie nie zdecyduję (chyba że będę szukać mocnych wrażeń) ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Z tego wszystkiego zapomniałam o fotce, wokół tego masztu było najwięcej wyładowań:

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2 napisał/a
Integracja z naturą na full power znaczy się! :D

Dokładnie, ale przeżyłam! ;)

Choć powiem, że było dość ekstremalnie. Obserwowaliśmy rozblyski na niebie, a niżej zaraz przy wejściu do metra piorun uderzył w latarnię, aż ją przecięło i wygięło.
Dobrze, że akurat nikt nie przechodził.
Przyjechała straż i zupełnie "przepiłowała" na pół.
Gościu obok mnie filmował błękitne błyskawice i deszcz niczym mleko, a jak huknęło to mu telefon wypadł z ręki.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

da®®io
a juz myslalem, ze to " test robota " z ruchem drogowym:) u mnie jest ładny cieply letni wieczor

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jedziesz do Azji;)?....nie słyszałam nigdy o onso?...fugu to pewnie jakiś specjał dla wyjadaczy;)...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Wrrrr, sprzedalem moj kuter i nie moge nic atrakcyjnego wylowic z zaglami czy bez. Wszystko do remontu i z wakacji pod zaglami chyba (pupa) Zostaje tylko skuter wodny u kumpla 200 koni , mala kabinowka, lapanie ryb i zycie w szwedzkiej gluszy... Jak ja to kur... lubie!!!

Uuu, nasz Kapitan niczym mix Magellana z Robinsonem! :)))
Nie martw się, do wakacji może wyłowisz "coś" co Ci poprawi nastrój! :));P

Co prawda trudno się przesiada z Lexus na Fiat, ale tak czasem bywa, ale i szwedzka głusza znów nie taka nieprzyjazna! ;)
Bede nad "jeziorem" Mälaren w Szwecji. Na wyspach. Juz chyba odpuscilem sobie zakup nowego jschtu, bo ceny nie odpowiadaja stanowi, sezon. Poczekam na jesien, zaczna im sie problemy z parkowaniem, oplatami to zmadrzeja. Woda zimna a trawa zielona. Szkoda tylko, ze najczesciej biora szczupaki, ale trudno :)

[...]

Ale jak to trudno, a jakie wolałbyś łowić? :)
Nie znam się specjalnie.
http://przewodnicywedkarscy.pl/?p=507

Urokliwe miejsce! :)
1 ... 45678910 ... 18