Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Jola napisał/a
No no, bez sarkazmu proszę,!
Ja  tam pomykam bez wdzianka! :D, niemniej styl pozostawiam, a o ewentualne niedogodności oderwanej Mua od świata niech się tubylcy sami martwią! :)):P
Ooo to bardzo wygodna a zarazem biblijna kreacja. Uważaj tam na jabłka ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2 napisał/a
Piszesz o tym nawiedzonym gatunku dla którego dorośli to dzieci?   ;)

Tak, o tym zatrważająco mocno nawiedzonym gatunku, jakieś szaleństwo ich "dopadło"! :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2 napisał/a
Ooo to bardzo wygodna a zarazem biblijna kreacja. Uważaj tam na jabłka ;)

Spoko, ja niczym eko-robaczek, złe wyczuję i nie jadam! :)

A wracając do tematu wakacyjnego jakim podzieliła się Wenusjanka, lubisz się tak integrować z naturą: ?

Tu musi być super:

:)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Lubię się integrować z naturą ale uważam że im mniej ludzi tym lepiej owa integracja wychodzi. "Hałasy towarzyskie" mam na codzień ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
Ryo2 napisał/a
Lubię się integrować z naturą ale uważam że im mniej ludzi tym lepiej owa integracja wychodzi. "Hałasy towarzyskie" mam na codzień ;)

To zależy, takie hałasy mają swoje uroki! ;)
Mogłoby być smutno, gdyby ich nagle zabrakło.

Ale był okres kiedy mi ludzie na plaży przeszkadzali, za mało miejsca, sypie piaskiem grając obok w piłkę, za blisko położył się ze swoim ręcznikiem itpd.
A często lubię (pomimo gwaru wokół), być sama ze swoimi myślami.
Aktualnie dopóki mnie nikt nie zaczepia w stylu: " a pani tak sama?" i nie muszę odpowiadać: "i wolałabym by tak pozostało", to w/w już dawno mi nie przeszkadza.

Niemniej sporo znajomych, w sezonie, omija plażę szerokim łukiem! :)

[...]

Zależy co się chce osiągnąć. Jezeli to ma być rozrywka to owszem , towarzystwo jest przydatne. Ale jeżeli chcę "doładować baterie" to najlepiej jak jestem sam z naturą.   Z plażami jest podobnie. Jezeli jestem tam w sezonie to rozrywkowo , jezeli poza to wtedy słucham szumu fal , patrzę w dal i to jest bardzo relaksujące ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
Kurna jaki romantyk plażowy;))...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Tak, to praeda, ale teraz to  nie słyszę własnych myśli, od około 10 min deszcz jak wodospad, przeraźliwie trzaski i pioruny, niebieskie łuny, dziwnie się na to patrzy. Wszyscy pracownicy w oknie stoją, obserwujemy maszt telekom foto, tam najwięcej wyładowań. Rety, naprawdę ostro! Wrażenie jakby grad miał szyby powybijać! I te niebieskie błyski
12345678 ... 18