Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Miłość rozpala me serce wielce
Gdzieżeś ty luba
Sopot czy Kielce (o ile w Kielcach są plaże )
Wrzaski turystów i ciepła plaża
Romantyczny nastrój stwarza
Szumią fale
Ktoś pije "Ale"
Pewna para obgryza
kurczaka kości
Patrzą na siebie wzrokiem pełnym miłości
Ona to ich serca zniewala
Podczas gdy kurczak
Po żołądkach się wala
Wietrzyk znad morza powiewa
Na głowie usiadła mi mewa
Turyści rzucają do wody kości
Mewa tymczasem
Gniazdo se mości
I patrzę w dal
Wytrzeszczam gały
Chlusnęła fala
Mokry jestem cały
Wzdycham tylko tęsknie do Ciebie
Z głowy mi spadło jajko mewie
Usmiech nie schodzi z mego lica
Na kolację bedzie jajecznica

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola napisał/a
Tak, to praeda, ale teraz to  nie słyszę własnych myśli, od około 10 min deszcz jak wodospad, przeraźliwie trzaski i pioruny, niebieskie łuny, dziwnie się na to patrzy. Wszyscy pracownicy w oknie stoją, obserwujemy maszt telekom foto, tam najwięcej wyładowań. Rety, naprawdę ostro! Wrażenie jakby grad miał szyby powybijać! I te niebieskie błyski
Integracja z naturą na full power znaczy się! :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jestem pod wrażeniem!...niedość ze romantyk...i ten wiersz:)...prawie mnie rozkleił...
Gdyby nie te obgryzione kości:)))!...jako hiena...powinnam za tym przepadać;)...ale
nie lubię tego:/...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
hiena napisał/a
Jestem pod wrażeniem!...niedość ze romantyk...i ten wiersz:)...prawie mnie rozkleił...
Gdyby nie te obgryzione kości:)))!...jako hiena...powinnam za tym przepadać;)...ale
nie lubię tego:/...
A dzięki dzięki ;)))

Nie jadasz kurczaków Hienko? ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
Jadam ...ale żadne skrzydełka i nóżki...takie obgryzanie kojarzy mi się ze średniowieczem albo wikingami;)...ja lubię elegancko jeść...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
I dobrze . Szykownie , wykwintnie i z klasą ma być :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
to ta azjatycka elegancja?:)))...to co on tam wsuwa...to ja przez cały dzień nie zjem...
Padłabym ze śmiechu i obżarstwa przy nim:)))...

[...]

Gość jest reklamą urlopu w Azji (to a propo wątku Jolciowego). No i  wesoło byś z nim miała niewątpliwie ale nie jestem pewien czy byś sie przy nim pożywiła. Facio by pochłonął całą zawartość lodówki na śniadanie ;))