Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

to ja wkleję takie 2 obrazki

byłem tam dawno temu,
jakie to jest miejsce?

Grecja, zgadłam?  :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wezuwiusz?
Ostatnia aktywność w 1944, a mruczał, gdy Ty byłeś? :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

da®®io
Tak to jest slynny rejon w Grecji - Meteory - skupisko klasztorów zbudowanych na skałach- a co do Wezuwiusza gdy chodziłem wokół krawedzi to wyczuwalny byl zapach palonej siarki i z dna kaldery wydobywały się obloczki pary -

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
No popatrzcie,a ja tez  byłam w Meteorach i nie rozpoznałam na fotce...Ale sam pobyt zapamietalam dobrze...Cudne..czy to nie tam krecono scene z Bondem w jakims jego odcinku ..?az sprawdze...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
Jest!
Meteory, Grecja
Klasztor Świętej Trójcy, Meteory, Grecja – Tylko dla twoich oczu
Monastyr jest jednym z sześciu ocalałych XIV-wiecznych klasztorów prawosławnych znajdujących się na szczytach masywnych skał. W filmie służy on za niedostępną kryjówkę przemytnika Kristatosa. Aby się tam dostać, James Bond musi odbyć brawurową wspinaczkę po pionowej ścianie, walcząc jednocześnie o swoje życie.
Dziś klasztory znajdujące się w Meteorach są obowiązkowym punktem na trasie wycieczek po Grecji kontynentalnej. Aby się tam dostać, nie trzeba być wytrawnym wspinaczem jak agent 007, dla odwiedzających zbudowano specjalne schody i pomosty.
Jednocześnie to miejsce, gdzie miłośnicy turystyki wspinaczkowej znajdą dla siebie liczne, jeszcze nie w pełni wyeksplorowane trasy. Niewątpliwą ich zaletą będą piękne krajobrazy i możliwość wspinania się śladami najsłynniejszego agenta specjalnego na świecie. Uwaga – to atrakcja tylko dla zaawansowanych wspinaczy!

http://podroze.se.pl/galeria/podroze-sladem-bonda-gdzie-krecono-spectre-i-wczesniejsze-filmy-o-agencie-007,2752/1099/135190/

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Darku,ale tej wedrowki wokol Wezuwiusza ci zazdroszcze...widzialam z Pompejow z daleka....Dobrej wam nocki! Sowy!:))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

to jest jeden z najsłynniejszych widokow z Meteorów
i to na ten obiekt wspinał się Bond

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2 napisał/a
UFO to szeroki temat Joluś a Wszechświat jest ogromniasty. Dzięki uficznemu torunee jest szansa na poznanie pozaziemskich form życia których jeszcze nie spotkałaś ;))

Może przed Kiciusiem ktoś coś ciągnie na sznureczku i on to cos goni?

A ja Ci mówię Krzyś,  że spotkałam :))), nawet po sąsiedzku na Atlantydzie! :)

123456 ... 18