Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
Wrrrr, sprzedalem moj kuter i nie moge nic atrakcyjnego wylowic z zaglami czy bez. Wszystko do remontu i z wakacji pod zaglami chyba (pupa) Zostaje tylko skuter wodny u kumpla 200 koni , mala kabinowka, lapanie ryb i zycie w szwedzkiej gluszy... Jak ja to kur... lubie!!!

Uuu, nasz Kapitan niczym mix Magellana z Robinsonem! :)))
Nie martw się, do wakacji może wyłowisz "coś" co Ci poprawi nastrój! :));P

Co prawda trudno się przesiada z Lexus na Fiat, ale tak czasem bywa, ale i szwedzka głusza znów nie taka nieprzyjazna! ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

to ja wkleję takie 2 obrazki

byłem tam dawno temu,
jakie to jest miejsce?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

da®®io
a to chyba najsłynniejszy wulkan Europy

też tam byłem

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola napisał/a
Tornee! :DD
W sumie pomysł wart rozważenia, chociaż mnie bardziej chyba w stronę nawiedzonych domów by ciągnęło, UFO to ja mam tu na codzień! :))

A Kiciuś wybredny, pogardził  nawet stadem pędzących bawołów, dalej biegnie! :)
UFO to szeroki temat Joluś a Wszechświat jest ogromniasty. Dzięki uficznemu torunee jest szansa na poznanie pozaziemskich form życia których jeszcze nie spotkałaś ;))

Może przed Kiciusiem ktoś coś ciągnie na sznureczku i on to cos goni?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola napisał/a
Mi się marzy Błękitna Laguna :)), a jeszcze bardziej budzący grozę wodospad po zachodzie słońca i ja jako "ujarzmiająca" naturę! :D, face to face z żywiołem ....widzisz przed wodospadem ten malutki "pontonik"? :)

Ogólnie, chciałabym zobaczyć największe "cuda natury", te budzące zachwyt i lęk....np. być blisko "mruczącego" wulkanu! :)
Oo tak , Błekitna Laguna . Oderwanie od świata , piękne widoki natury i Ty niczym Brooke Shields biegajaca tam w stylowym wdzianku? W sumie dobry pomysł ;)

PS: Wulkan? A słyszałaś że kiedy Ziemia ma katar to z wulkanów leje się lawa?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Ooo pościk mi się przypadeczkiem odpalił , no to w takim razie skorzystam zo kazji i też wrzucę interesujące filmowe miejsce które bym zwiedził chętnie ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Witaj Joluś :) Piękne te Twoje marzenia wakacyjne, ja na lipiec i sierpień na razie nic nie planuję bo u mnie to jeszcze wielka niewiadoma gdzie je spędzę, wszystko zależy jak się ułoży
Natomiast na czerwca szykuje mi się obóz połączony ze spływem doliną Rospudy :) a potem jeszcze całkiem prywatnie tak dla relaksu Mikołajki i kajakiem po Krutyni :) Lubię wracać do miejsc, w których już byłam

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

tifani
Marzą mi się Seszele.;)
12345 ... 18