Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
Ryo2 napisał/a
Miłość rozpala me serce wielce
Gdzieżeś ty luba
Sopot czy Kielce (o ile w Kielcach są plaże )
Wrzaski turystów i ciepła plaża
Romantyczny nastrój stwarza
Szumią fale
Ktoś pije "Ale"
Pewna para obgryza
kurczaka kości
Patrzą na siebie wzrokiem pełnym miłości
Ona to ich serca zniewala
Podczas gdy kurczak
Po żołądkach się wala
Wietrzyk znad morza powiewa
Na głowie usiadła mi mewa
Turyści rzucają do wody kości
Mewa tymczasem
Gniazdo se mości
I patrzę w dal
Wytrzeszczam gały
Chlusnęła fala
Mokry jestem cały
Wzdycham tylko tęsknie do Ciebie
Z głowy mi spadło jajko mewie
Usmiech nie schodzi z mego lica
Na kolację bedzie jajecznica

Krzyś, a cóż to ha ha! :DD
Ty mój Luby Romantyku 😀

Hienka ma rację z tym obgryzywaniem kości 😆

A na zdjęciu ca. 70 000 tysięczna ekipa jeszcze idzie (niektórzy biegną) akurat pod moimi oknami, osławioną głośną ulicą.
To bieg o długości 5,7 km, w którym uczestniczy wiele firm, największy na świecie, 70 000 uczestników i wielu innych widzów.
Nazywa się J.P.Morgan Lauf ...

Muszę prześwietlić tego Morgana! :)

PS.
Szli tak od około 17-ej. :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
To może spróbuj zarzucić wędkę w Norwegii. Podobno to raj dla wędkarzy.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Fajny ten „leniwy kot”:)...ja tez bym tak leżała jak on...gdzieś na południu w willi z basenem!...dużo zabawy...seksa  i skocznej muzyki:))...https://m.youtube.com/watch?v=FVDhKVDSGB8

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Szczupaki, mieso jest suche i nadaja sie najlepiej na mielone, a tam ich najwiecej. Wypuszczam, biore tylko te, ktore polknely zbyt gleboko przynete.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
"Fajny ten „leniwy kot”:)...ja tez bym tak leżała jak on...gdzieś na południu w willi z basenem!...dużo zabawy...seksa  i skocznej muzyki:))..."

"Leniwy kot"?
Chodzi o sygnaturkę na Atlantydzie?
Zmieniłam na bardziej ekspresyjnego, by się nawiedzonym "prawakom" jakoś źle nie kojarzył, bo słodziak, bo w podtekście Kociak, ale jeszcze nie dorosły, i znów by było,.że coś tam propaguję.
Istne szaleństwo!

Co do reszty jestem za! :DD
Nie z nam utworu z linka, ale na tej samej stronie dojrzałam "wczesną" Madonne :), w obydwu stroje i taniec, no jakieś tam sceniczne "choreografie", boki zrywać! :)))

[...]

Piszę poważnie,   jedź do Norwegii.  Tam zatrzęsienie  wielu gatunków ryb.  Moi znajomi  byli na rybach w Norwegii, wrócili zachwyceni. A szczupak wcale nie musi być po usmażeniu  suchy,  to kwestia kulinarnych umiejętności.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Szczupaki, mieso jest suche i nadaja sie najlepiej na mielone, a tam ich najwiecej. Wypuszczam, biore tylko te, ktore polknely zbyt gleboko przynete.

Aaa, rozumiem, a jakie wolałbyś odławiać?

Naprawdę urzekające to miejsce, jakby się czas zatrzymał!

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Chodziło mi o tego kota w tym poście tu:))...tam był na leżaku...no a gdzie ta Madonna?...bo mi się włącza ta piosenka co dałam:)...ostra ta burza musiała być...
Dobrze ze nie zastała cię na dworze...to by było niebezpiecznie...
1 ... 567891011 ... 18