Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

da®®io

oni trafili na niezłe szuwary:)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Pamiętam podobne  odcinki z Krutyni, tylko tam trzciny były bardzo wysokie, takie ze 3 metry nad wodą i trzeba było nieźle manewrować żeby gdzieś nie "zaparkować" ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
A ile lat bedzie mial na tym splywie najstarszy uczestnik Wenus? Marzy mi sie kajakowanie...no ale...czy w moim wieku wypada "zasiadac" w kajaku??:))))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

zobacz jaki " peleton " przekracza śluzę,
 upilnujesz taką grupę?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

No w końcu ktoś tu jest...hej wenus...Sahara tam u ciebie powoli się robi;)...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hej:)...już po meczu dawno...co tam czytasz?...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
A deszczu ani widu ani słychu :/ Chodzę wieczorami i podlewam w ogródku to co ma listki przywiędnięte. A ciśnienie w kranie jakie słabe, chyba wszyscy podlewają, a jak się chciałam wykąpać to woda leciała do wanny jak krew z nosa. Jak tak dalej będzie to wprowadzą zakaz wstępu do lasu.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Czytam Wilkowicza pt. Nienasycony. O Lewym...No mecze juz nie dostarczaja tyle emocji co kiedys...Ale i tak lubie popatrzec... To juz koniec tej druzyny jaka znamy..dochodza nowi...i dobrze...pewnie niewiele zwojuja na MS ale..ja wierze w nich..jeszcze zaskocza..:) okiem zerkam na Opole ...ale jazda../// ps.mam klopot z robotem..moge nie odpisac..sorry..PS. za tydzien we Wrocku mecz..
1 ... 891011121314 ... 18