Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Myślę, że ze 45, też opiekun.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

No coś Ty, do 10 osób może być pod opieką jednej osoby.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

No to Wenus musisz byc niezla taka grupe dopilnowac! szacun! Ponawiam pytanko: jak wiekowo uczestnicy? najstarszy ile? Moze i ja kiedys sie skusze...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

...45? Juz nie pamietam keidy mialam..Alzheimer..DDDDD Kiedys na Wigrach widzialam takie starsze malzenstwo w kajaku ..mieli po 65-70 lat,wszystko jest mozliwe i dla ludzi  Jeszcze tyyyle nie mam,wiec szansa jestDDDD

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Już napisałam, w tym samym czasie pisałyśmy :) Lwiczko, kajaki te tzw. spacerowe to naprawdę nic trudnego, prąd praktycznie sam niesie byle nauczyć się tym sterować :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

To zle...żeby wody nie zabrakło...pamietam jak był upał trzy lata temu...to mówili ze elektrownie biorą wodę na prąd...a wody coraz mniej było i musieli oszczędzać prąd...wyłączali np światło w niektórych miejscach...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Bo to jest obóz dla młodzieży, ale jak w ubiegłym roku spływałam Krutynią to widziałam wtedy i takie starsze pani i to w kajakach pojedynkach.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Mam rodzinę na Podlasiu i pamiętam jak parę lat temu był u nich zakaz podlewania ogródków, trawników, mycia samochodów, prania dywanów itp. Niektórzy jeździli po wodę dla bydła beczkowozami do rzeki.
1 ... 9101112131415 ... 18