Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
:)do morza mam 12 km...:)) w ten upal tam duzo ludzi i nieciekawie..ale wieczorkami b.przyjemnie,jutro sie wybiore,smaka mi narobilas..:))ja to łazic lubie,wiec spacer brzegiem ,ale to po poludniu,jak chlodniej..ale i tak ma byc do 28...Najlepiej rano,no ale rano to ja spie:))) wczoraj dwie godziny w aqwqprku i fajnie bo malo ludzi...tak,Billy,dziekuje,kojarze...Cos slabo mi wchodzi robot...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Muszę się mocno zastanowić...….. 1 czerwca trochę padało w nocy bo rano była trawa wilgotna i od tamtej pory ani kropli a gorąco jest.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Myślałam ze masz wyjście na plaże:))...tez chodzę brzegiem jak jestem nad morzem...a rano śpię i zawsze zaliczam zachód słońca...wschodu już nie pamietam kiedy widziałam?:))...u mnie ma padać cały weekend wiec powietrze będzie lepsze

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

ja mam takie wrażenie...jakby ta susza u ciebie jest już dłuższy czas?...idź do lodówki ja tak robię na ochłodę;))...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Bo ten deszcz to nic nie znaczył, takiego porządnego deszczu to w maju nie było wcale, ostatnio kałużę to widziałam na Wielkanoc chyba :/ A z tą lodówką to też tak czasem robię, na chwilę pomaga :) Schłodziło się przyjemnie w pokoju, fajne rześkie powietrze wpadło... dobranoc, kolorowych :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
Oby wreszcie spadł ten deszcz...no widzisz to mamy coś wspólnego z ta lodówka;)...
dzięki tobie również kolorowych i ave:)...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Tak z woda niema żartów jak jest burza....u mnie leje właśnie...fajny link mi dałaś...
nie widziałam tego do tej pory...na forum cisza chyba patrzą się na mecz?...

Ja czekam na kolejną burzę, po tej mimo, że intensywnie padało, to w sumie zrobiło się jeszcze bardziej duszno, jak te kobietki dają radę dodatkowo z owiniętymi głowami, to nie wiem

Tych klipów również nie widziałam wcześniej, ale utwory znam. Na link natknęłam się próbując dowiedzieć się kim są dziewczyny z Twojego pierwszego filmiku.
Przy okazji fajnie popatrzeć na ówczesną modę, za to choreografia, prawie "efekt wow!" :DD

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus napisał/a
A wiesz Jolu, że odnoszę wrażenie jakbyśmy już kiedyś odbyły podobną rozmowę - pamiętam tego Twojego mundurowego w kajaku :)))
W Augustowie będę jako opiekun i trochę się tego obawiam, w końcu bierze się odpowiedzialność za kogoś. Co prawda ludzie już prawie dorośli, ale jednak różnie to bywa, różne głupoty czasem przychodzą w tym wieku do głowy. Jeszcze coś niecoś pamiętam jak to było w tym wieku ;)

Chyba tak Wenusjanko! :)
Wiem, że z jakąś kobietką ten temat już poruszałam na dawnym forum Any, ale myślałam, że to ktoś inny! :)

Odnośnie odpowiedzialości, jest ogromna, to fakt. Nadzieja w tym, że równie odpowiedzialna trafi Ci się grupa.
Łączysz przyjemne z pożytecznym, i fajnie, oby jak najmniej "leniwców"! :DD
Raz na takim spływie koleżanka płynęła zbyt blisko linii brzegu, zaplątała się w "roślinki" i zawisła nad wodą na gałęzi niczym, to "temperamentne" zwierzątko :)))
Oczywiście wtedy szybko inny mundurowy pospieszył jej z pomocą, dalszą część spływu już płynęli razem! :DD
Ale ja również miewam "incydenty"! :)):P
1 ... 1112131415161718