Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Na samej poezji
długo nie pociągniesz,
Usmaż se sadzone jaja
nim się w wir rymowania
bez pamięci wciągniesz.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Wenus napisał/a
Na samej poezji
długo nie pociągniesz,
Usmaż se sadzone jaja
nim się w wir rymowania
bez pamięci wciągniesz.
Ooo c'est magnifique
Po prostu cudo
Przykuwajace jak modelki udo
Rymy wspaniałe
Treśc bardzo mądra
Biegnę wraz do kuchni
Będą jaja i flądra   :D

PS: No dobra , może nie flądra lecz dorsz ale prawie na jedno wychodzi :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Ha ha ha ha …..

A u mnie kapusta młoda z koperkiem
i z żeberkiem
na obiadek była,
o deserze lodowym napisałabym jeszcze
tylko nie mam rymu,
tyś jest lepszym wieszczem!

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Pranie na balkonie
będę wieszać tera.
Potem se zrobię pazury
bo jutro niedziela.

[...]

Lody lody dla ochłody i tylko przechera zajada desera

Obiad chrupiący
ryba trzeszcząca
lecz jajka udane
Było to smaczne
Było pożywne
Piwo do szklanki nalane

:D

[...]

Letni wiaterek owiewa czule
wiszący za oknem biustonosz sąsiadki
Trzepocze on na wietrze
A twarze w oknach
Czerpią owego widoku dokładki
A jutro niedziela
Ksiądz powie pochwalony
Sąsiadka tymczasem maluje swe szpony
A może to jednak pazury?
Zastanawiam sie patrząc na chmury

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus napisał/a
Jolu, to nie mogło być na forum Any bo ja tam nie wchodziłam ani razu - a myślałam, że tylko ja mam kłopoty z pamięcią
A "incydenty" są najklawsze, bo jest co wspominać :) A najfajniejsze z "incydentów" to są wywrotki - oczywiście jak nie moje

Na Multi raczej o tym nie wspominałam, ale nie będę się upierać, nieważne w sumie, "incydenty" są bardziej frapujące! :D
Np. te wywrotki, kiedy czasami świeciły białe pośladki! ;P
Przez to sama się nie podtopiłam, gdy zorientowałam jaki żartowniś z Czech płynął przed nami.
Oni taki mają "uniform" do kajaka, tylko T-shert! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

 no normalnie nie mogę z Tobą :DDD
1 ... 131415161718