Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Jak to tylko koszulka??? a od dołu to chcesz powiedzieć, że tylko wiatr hula? ;DD

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus napisał/a
 no normalnie nie mogę z Tobą :DDD
To nie ze mną lecz z poezją. Ona ubarwia wakacje , urlopy a także turystyczne wątki na forum ;)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Rymy Twe przecudne
nasz wielki poeto.
Kolejne utwory
niech nas cieszą przeto.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

letni wiaterek za oknem owiewa czule moją niebieską koszulę,
trzepocze ona na wietrze, i nadyma ją jak balon ciepłe powietrze

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
 "owiewa czule niebieską koszulę" - ja tu widzę nie wierszokletę ale prawdziwego poetę ;)))

[...]

Rymy me solowe
Dadzą wszystkim w kość
Obrzucą mnie pomidorami
Krzycząc  - Dość , dość dość!
Choć uniku mistrzem jestem
I nie trafią ani razu
Potrzebować będe kogoś
dla dopełnienia tego obrazu
Rymuj ze mną droga Pani
Masz do tego talent wielki
Widzę Ci go ja wyraźnie
Poprzez dno z plastiku butelki

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Poddaję się, jesteś Wielki Miszcz nad Miszcze!

[...]

Minko, to teraz wyobraź sobie jakie " erotyki " mógłbym zrymowac:)
1 ... 1415161718