Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Jola napisał/a
Dokładnie, ale przeżyłam! ;)

Choć powiem, że było dość ekstremalnie. Obserwowaliśmy rozblyski na niebie, a niżej zaraz przy wejściu do metra piorun uderzył w latarnię, aż ją przecięło i wygięło.
Dobrze, że akurat nikt nie przechodził.
Przyjechała straż i zupełnie "przepiłowała" na pół.
Gościu obok mnie filmował błękitne błyskawice i deszcz niczym mleko, a jak huknęło to mu telefon spadł.
Zeus się skupiał na latarniach a nie na ludziach więc byłaś bezpieczna ;)
Swoją drogą naprawdę niezły widok musiał być

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Jedziesz do Azji;)?....nie słyszałam nigdy o onso?...fugu to pewnie jakiś specjał dla wyjadaczy;)...
W tym roku zapewne tam pojadę. A fugu to mnóstwo straszne danie. Źle przyrządzone jest bardziej trujące niż cyjanek natomiast przyrządzone poprawnie jest ponoć przepyszne :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola napisał/a
Krzyś, a cóż to ha ha! :DD
Ty mój Luby Romantyku 😀

Hienka ma rację z tym obgryzywaniem kości 😆

A na zdjęciu ca. 70 000 tysięczna ekipa jeszcze idzie (niektórzy biegną) akurat pod moimi oknami, osławioną głośną ulicą.
To bieg o długości 5,7 km, w którym uczestniczy wiele firm, największy na świecie, 70 000 uczestników i wielu innych widzów.
Nazywa się J.P.Morgan Lauf ...

Muszę prześwietlić tego Morgana! :)

PS.
Szli tak od około 17-ej. :)
To poezja odzwierciedlająca romantyczną naturę moja Ty Luba Czytelniczko. Jeszcze nie ma tytułu ale coś wymyślę
Natomiast pożerane kurczaki pochodziły z krainy zła (widziałem taki widoczek kiedyś na plaży) :D

PS: Morgan mi sie z piratem kojarzy :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

a juz myslalem, ze to " test robota " z ruchem drogowym:) u mnie jest ładny cieply letni wieczor

Takie teściki tu są?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

To naprawdę Twoje? :DDD
Myślałam, że od jakiejś biesiadnej kapeli zapożyczyłeś! :)
Szacun!

Tytuł zapewne będzie zależny od osoby, której dedykujesz :)))
Także bezpieczniej coś uniwersalnego, by czasem imion nie pomylić!

A widoczki na plaży :)), oj tak, bywają natchnieniem dla poetów! :)):P

Odnośnie Morgana:

"JP Morgan Chase & Co. – jeden z największych holdingów finansowych na świecie z aktywami wartymi 2,5 bln USD (2016), działający w ponad 50 krajach. Jest liderem w zakresie bankowości inwestycyjnej oraz usługach dla klientów biznesowych."

Faktycznie Piracka szajka! :)

PS.
Kurczak Rebeliant! :DD

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Aaa, super sygnaturka ha ha, co za menu spada Ci na loczki?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Chodziło mi o tego kota w tym poście tu:))...tam był na leżaku...no a gdzie ta Madonna?...bo mi się włącza ta piosenka co dałam:)...ostra ta burza musiała być...
Dobrze ze nie zastała cię na dworze...to by było niebezpiecznie...

Hienko, deszcz, silny wiatr i mega wyładowania już wcześniej opustoszyły okolice.
Nie znam się na elektryce, ale wiem, że woda jest dobrym przewodnikiem.
Mogłoby być naprawdę niebezpiecznie dla osoby, przechodzącej obok.

"Wczesna Madonna"! :)
https://youtu.be/MykQrEKYye8

[...]

Mój ci on :D
Uniwersalny tytuł? Tia , chyba masz racje. No to może np "Jajo prosto z głowy" (robocza wersja póki co )

No no , nieźli gracze z tego Morgana. Szacuneczek dla nich skoro aż takie kwoty osiągają