Odpowiedź do Zdegustowanej

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2
Wenus napisał/a
Rysiu, to niech zaglądają. Przecież mu gościnni jesteśmy, gość w dom - Bóg w dom ;)
W sumie  , coś jest na rzeczy w tym co piszesz Pippilotto ;)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

wiem o tym
[wymoderowano]

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

szuw napisał/a
Spokojnie, jutro dodam watek rekrutacyjny, dla osób chcących pomagać w moderowaniu na forum ;)

Oj bo zacznę się nad tym poważnie zastanawiać, a jako "kiełbasę wyborczą" obiecałabym skasowanie regulaminu! :DD

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Jola napisał/a
Sułtan Wielki niedlugo sam tam zostanie! ;))

Teraz piszę z telefonu, ale jutro zaloguję się z laptopa i również usunę stamtąd swoje konto.

Jedna osoba na pewno się ucieszy ;), a może i więcej.
A ja się zastanawiam teraz czy gdybym sam się nie usunał z tego bagienka to czy on wywaliłby mnie stamtąd przed Szuwarem. Ot ciekawostka taka

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Jeść mi się zachciało jak patrzę na te Twoje jajka, serio mówię :)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2 napisał/a
A ja się zastanawiam teraz czy gdybym sam się nie usunał z tego bagienka to czy on wywaliłby mnie stamtąd przed Szuwarem. Ot ciekawostka taka

Krzyś, wykasowałeś się z Atlantydy?
Nie wiedziałam! :)

Ja przed chwilą zrobiłam to w telefonie. Nie mogę już się zalogować na ten login i hasło, ale pozostały moje posty i zdjęcie,  dlaczego nie zniknęło wszystko?
Ps.
Sprawdziłam przed chwilą, komentarży nie widać, ale zdjęcie zostało. ..na pamiątkę!  :)))

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Wenus napisał/a
Jeść mi się zachciało jak patrzę na te Twoje jajka, serio mówię :)

Wow! 😆

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Wenus napisał/a
Jeść mi się zachciało jak patrzę na te Twoje jajka, serio mówię :)
Smacznego ale uważaj bo sygnaturka pokazuje też jajeczne zagrożenia :D