Odpowiedź do Zdegustowanej

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Wenus
No taka prawda, kolację zjadłam o siódmej i to taką cienką, to się nie ma co dziwić, że mi się wszystko z jednym kojarzy ;DD

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Nie boję się jakem Pipilotta Firandella Wiktualia Złotmonetta ! :)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

konto policyjne
[wymoderowano]

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Jola napisał/a
Krzyś, wykasowałeś się z Atlantydy?
Nie wiedziałam! :)

Ja przed chwilą zrobiłam to w telefonie. Nie mogę już się zalogować na ten login i hasło, ale pozostały moje posty i zdjęcie,  dlaczego nie zniknęło wszystko?
No tak , zapowiadałem Ci to na priv i dotrzymałem słowa. Lothar dostał adma i tego dnia wykasowałem się stamtąd.
Z tego co widzę to nic nie zostało poza Twym avkiem. Wejdź w jakis swój komentarz to zobaczysz :)

PS: ciekawe jest to że Ana i stamtąd sie usunęła

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Wenus napisał/a
Nie boję się jakem Pipilotta Firandella Wiktualia Złotmonetta ! :)
No dobra , jak ktoś kiedyś powiedział  - "Do odważnych sadzone jajka należą!" (czy jakoś tak) ;)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2 napisał/a
[...]

Sprawdziłam, "komentarze usunięte", jak u Any, ale awatar pozostał, no ale widnieję jako zarejestrowana, ilość komentarzy itp., dziwne. ..
Mam teraz Wojtka prosić, by usunął porządnie?

Skoro usunęłam konto nie zamierzam podciągać statystyki Atlantydy osób logowanych! :)

Ps.
A Ana siedzi już w Ośrodku Monitorowania!  :)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2
Jola napisał/a
[...]

Z listy zarejestrowanych znikniesz niedługo. A co do avka to w sumie nie wiem jak to zrobiła. Może go usunęła przed samowykasowaniem ;)

PS: Zapewne :D

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Jola napisał/a

Sprawdziłam, "komentarze usunięte", jak u Any, ale awatar pozostał, no ale widnieję jako zarejestrowana,
Zajrzałem do ustawień i faktycznie , można usunąć avek i nick. Może jak mi sie zachce to sie tam zarejestruję by sie wykasować w tej full wersji (testowo)  ;)