Odpowiedź do Zdegustowanej

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Jola
Ryo2 napisał/a
Zajrzałem do ustawień i faktycznie , można usunąć avek i nick. Może jak mi sie zachce to sie tam zarejestruję by sie wykasować w tej full wersji (testowo)  ;)

To potem zdradzisz i mi!

Kolorowych Krzyś, a do Wenus "smacznego"! :)))

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2
Jola napisał/a
To potem zdradzisz i mi!

Kolorowych Krzyś, a do Wenus "smacznego"! :)))
Miałem rację Joluś. Ana zmieniła nick na kropkę i usunęła avek a potem się wykasowała. Przetestowałem to na NA :D

Kolorowych ;)

PS: Już Cię tam nie ma na liście ;)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Marcelina
Szuw, szkoda było twojej uwagi na dyskusję na "Atlantydzie". Oni nie mogą zrozumieć, że człowiek w każdym rejonie świata i kulturze jest człowiekiem, a człowieczeństwo jest uniwersalne.

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Marcelina napisał/a
Szuw, szkoda było twojej uwagi na dyskusję na "Atlantydzie". Oni nie mogą zrozumieć, że człowiek w każdym rejonie świata i kulturze jest człowiekiem, a człowieczeństwo jest uniwersalne.
Masz rację Marcelinko. A o "obiektywności" Lothara jako administratora świadczy fakt, że wczoraj dał mi "żółtą kartkę", za moją w miarę grzeczną odpowiedź do Zdegustowanej (przenosił ją też do kosza),
Dał mi też wczoraj "żółtą kartkę" za nazwanie Any wariatką (tak nawałem Anę w odpowiedzi na komentowanie przez nią mojego prywatnego życia).

Natomiast taki komentarz Zdegustowanej, jak poniżej (napisała go dzisiaj) wisi sobie na forum i Lothar nagle zapomniał, że potrafi przenosić do kosza, zapomniał też  o swoich żółtych i czerwonych kartkach ;)  Podobnie wygląda sprawa z agresywnymi wypowiedziami Drapaka i jego inwektywami. Drapak ma chyba jakiś immunitet na tamtejszym forum ;)