Odpowiedź do Zdegustowanej

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2
Wenus napisał/a
Jest jeden bardzo prosty sposób na święty spokój - nie zaglądać na Atlantydę wcale a wcale :)
To jedna strona monety bo jeszcze oni będa zaglądać tu (jako anonimy rzecz jasna) ;)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2 napisał/a
Mhmm lepiej późno niż wcale. Prawdopodobnie jeszcze wywali kapitana a panie zostawi bo dzięki awanturom forum mu się kręci więc ktoś musi zostać (poza tym liczy że je ugłaska). Pod względem dokuczliwości kapitan jest kolejny w jego rankingu "niewygodnych forumowiczów"
Po zbanowaniu Kapitana pokłóci się prawdopodobnie jeszcze z Illuminatusem albo Drapakiem ;)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2
szuw napisał/a
Po zbanowaniu Kapitana pokłóci się prawdopodobnie jeszcze z Illuminatusem albo Drapakiem ;)
To on tam harem buduje? Jeżeli tak to pokłóci się z oboma bo jak mawiali w "Nieśmiertelnym" - może być tylko jeden

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Wenus napisał/a
Jest jeden bardzo prosty sposób na święty spokój - nie zaglądać na Atlantydę wcale a wcale :)

Tu masz rację Wenusjanko, ban czy usunięcie konta nie powstrzyma przed odwiedzinami! :)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Wenus
Ja już wyrosłam z Atlantydy. Czy coś tracę? - nie sądzę :)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Rysiu, to niech zaglądają. Przecież mu gościnni jesteśmy, gość w dom - Bóg w dom ;)

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

prości ludzie dla prostych ludzi
Też tak myślę.

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2 napisał/a
To on tam harem buduje? Jeżeli tak to pokłóci się z oboma bo jak mawiali w "Nieśmiertelnym" - może być tylko jeden

Sułtan Wielki niedlugo sam tam zostanie! ;))

Teraz piszę z telefonu, ale jutro zaloguję się z laptopa i również usunę stamtąd swoje konto.

Jedna osoba na pewno się ucieszy ;), a może i więcej.

123456