Ostatnio natrafiłem na niesamowity zespół ze Szwajcarii grający tak jak Pink Floyd

Ostatnio natrafiłem na niesamowity zespół ze Szwajcarii grający tak jak Pink Floyd

Re: Ostatnio natrafiłem na niesamowity zespół ze Szwajcarii grający tak jak Pink Floyd

da®®io
oni brzmią jak Pink Floyd za D.Gilmoura i przypominają klimat z płyty " Dark Side of the Moon "
http://www.youtube.com/watch?v=IPPGIbt9Dmo&
http://www.youtube.com/watch?v=WjQhDlyPYKU&

Re: Ostatnio natrafiłem na niesamowity zespół ze Szwajcarii grający tak jak Pink Floyd

a teraz przedstawiam inny znakomity zespół CLEPSYDRA ze Szwajcarii grający interesującą muzykę progresywną
http://www.youtube.com/watch?v=ySAvUT_xiDU&

http://www.youtube.com/watch?v=rowbkT4bZtI&

http://www.youtube.com/watch?v=DrfO1luhEJ8&
ps. w muzyce tego zespołu wyczuwa się styl wczesnego Marillion z Fishem