Pamięć wody tak dla przypomnienia

Kawusia

Czasem warto przypomnieć sobie różne ciekawostki.

Re: Pamięć wody tak dla przypomnienia

Przyłaszczka
Świetny film, polecam.
🦋🦋🦋

Re: Pamięć wody tak dla przypomnienia

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Świetny film, polecam.
Właściwie nie trzeba wierzyć w magię ,wystarczy uwierzyć w alchemię żywiołów i zrozumieć ,mieć z nimi dobry kontakt. Kiedy byłam małą dziewczynką moja babcia opowiadała mi że we wsi był mężczyzna ,który potrafił odprowadzać ogień ,bo go słuchał. Więc jak komuś paliła się chałupa to wołano go i on ręką odprowadzał ogień w pola by go zgasić całkowicie. Ja jako mała dziewczynka słuchałam tej opowieści z zapartym tchem ,bo czułam że to jest prawdą. Dziś to dla mnie wiedza, nie fantazje. Lepiej nie doprowadzać do sytuacji by żywioły się odwróciły od człowieka .Żywioły zawsze trzeba mieć po swojej stronie.

Re: Pamięć wody tak dla przypomnienia

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
[...]
Magia to zwykła fizyka.
Lubiłam opowieści mojej babci, ale ona uwielbiała takie historie cmentarne.
Był za to u nas człowiek, do którego ludzie chodzili, żeby ich ząb przestał boleć i to nie był stomatolog
🦋🦋🦋

[...]

Magia to też w dużej części nie tylko fizyka ,ale biologia i chemia. Moja teściowa uwielbiała tym karmić moje dziewczyny ,a potem bały się zasnąć.