Przylaszczko czy to o to miejsce chodzi?

Przylaszczko czy to o to miejsce chodzi?

Re: Przylaszczko czy to o to miejsce chodzi?

Kawusia
Przylaszczko to źródło jest pod głównym ołtarzem w kaplicy ,ono nie jest tak dobre jak Ci się wydaje. Wiesz woda zachowuje pamięć i można ją programować. A oni już nawet tego dopilnowali ,masakra jakaś .Jak myślisz co zawiera woda pod głównym ołtarzem kaplicy? Co do niej mówią księża? Co słucha? Jak chcesz dowiedzieć się czegoś o miejscu danym i o ludziach mieszkających w danym miejscu ,to wkładasz ręce do wody, do głównej rzeki w danym miejscu. Gdyby magicy żywiołu wody nie byli skupieni tak na własnej dupie i zarabianiu kasy na niewinnych duszyczkach , to byśmy ten system rozwalili w tydzień, niestety czasy takie że nie ma z kim robić i ratować Świata.

Re: Przylaszczko czy to o to miejsce chodzi?

Przyłaszczka
Tak, Kawusiu, to jest to miejsce.
Ołtarz postawiono na źródle, ale ponieważ to miejsce jest dość odosobnione, to msze odbywają się tu rzadko. Kaplica jest głównie zamknięta.
Piłam tę wodę i wewnętrznie czuję, że jest dobra, bo bardzo mi smakowała. Właściwie żadna inna woda nigdy nie smakowała mi tak jak ta.
🦋🦋🦋

Re: Przylaszczko czy to o to miejsce chodzi?

Kawusia
Przylażczka napisał/a
[...]
Chm .może już ktoś pracuje z tym źródłem Wierzę Ci ,że jest dobra.