Patrycja Runo "Do tańca i do różańca"

Patrycja Siwak - Runo

"Urodzona w 1984 roku artystka romska. Jest jedną z najlepszych tancerek romskich w Polsce . Swoja karierę rozpoczynała w wieku 15 lat w zespole Don Vasyla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi swój zespół "Patrycja&Gipsy Stars" gdzie jest główną wokalistką i choreografem grupy. Zespół Patrycji to pierwszy w Polsce cygański girls band. Grupę można oglądać obecnie w programie "Jaka to melodia?" w TVP1, jest również częstym gościem programów śniadaniowych TVP2 i TVN. Jej osobowość przyciąga również prasę kolorową . Gości na łamach tygodników "Na Żywo", "Życie na gorąco", "Rewia", w dzienniku „Super Express" W 2014 roku nagrała dawno już zapomnianą piosenkę Don Vasyla "Zabawa słowiańsko-cygańska" i została dostrzeżona przez media muzyczne. Piosenka stałą sie popularna a Patrycja jedną z najbardziej znaną Romką w Polsce. Patrycja pochodzi z Chełmży, obecnie mieszka w Wyszkowie. We wrześniu 2016 r wyszła za mąż za swojego managera Tomasza Runo, wychowują 2 synów: Alena 6 lat i Samuela 1,3 miesięcy. "

Patrycja Runo & Gipsy Stars - "Werda"

Patrycja Runo & Gipsy Stars - "Werda"

Patrycja Runo "Mój Cygan"

Patrycja Runo "Mój Cygan"

Re: Patrycja Runo "Do tańca i do różańca"

Patrycja & Gipsy Stars - Ore Ore // Występ telewizyjny

Patrycja&Gipsy Stars "Oczy Czarne"

Patrycja&Gipsy Stars "Oczy Czarne"

Re: Patrycja Runo "Do tańca i do różańca"

Średniawka :/ Trochę styl Bregoviča. Sorry za opinię ale nie ze wszystkim musimy się zgadzać, co nie ;) Chyba nie usuniesz postu jak to bywa o innych "kciuk w górę i smile i jadziem" :) Milutkiego dziona dla Ciebie :)

Re: Patrycja Runo "Do tańca i do różańca"

Sputnik napisał/a
[...]
Ale dlaczego Sputniku przepraszasz mnie za opinię? :)

I niby dlaczego uważasz, że mógłbym chcieć usunąć komentarz za kulturalnie wyrażaną opinię o piosence?

Każda kulturalna wypowiedź (nawet jeśli jest całkiem odmienna od moich poglądów) jest mile widziana. Kasuje jedynie treści napastliwe, wulgarne itp.

Ale to są właśnie skutki propagandy i dezinformacji Loli, która kłamie i jak mantrę powtarza, że ja niby kasuję za inne poglądy. Jak widać, taka dezinformacja działa... Warto natomiast kierować się w życiu własnym doświadczeniem, a nie opiniami ludzi...

Co do samej muzyki, to oczywiście, że to średniawka, a nawet trochę niżej niż średniawka. Nigdzie nie napisałem, że to jest muzyka górnych lotów na poziomie master ;)
Natomiast Cyganki na teledyskach są na tyle piękne, że swoją urodą niwelują wszystkie niedociągnięcia muzyczne czy też mało szlachetny styl — podchodzący pod disco-polo. Widać też ciągły progres tej artystki, która od stylu disco-polo powoli przechodzi w folk — właśnie w stylu Bregovica (jak słusznie zauważyłeś) :)

PS. Również życzę miłego dnia :)