Piątello wjechał :)

Sputnik phone
Nie chce mi się więcej pisać na Lothara wypocinach.. Pozdrawiam Ekipę serdecznie stąd :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=KHMvPhIfa

Re: Piątello wjechał :)

MaryLou
Hej Piątello,powitac Krzycho! Pisz gdzie Ci wygodniej,gdzie Ci pasuje:)
Ja ostatnie lata tutaj,bo nie chce mi sie zmagac z niereformowalnymi:)))  Wole wolnosc i swobode,gdzie nikt mi do gara /czytaj: glowy i "gęby" i gdzie indziej/  nie zaglada:)))  Ot,wypowiem czasem tam niepopularna ale moją opinie i...zmykam tutaj:))) A co tam odpisza to mi ganzy gal,bo nie angazuje sie juz w abstarkcyjne znajomosci z neta:))
Dobry weekend Tobie zycze! Ja mam ostatni dzien Netflixa i nie chce przedluzac,wiec zatopie sie w filmy:))

Re: Piątello wjechał :)

Sputnik phone
Najlepszy film w tym roku jaki widziałem :) https://m.youtube.com/watch?v=5H7zJLJJqKs&feature=youtu.be