Hej Szuw :)

Sputnik phone
Jak chcesz się zabłysnąć to obsyb się brokatem :)))
-sorry gupi żart ;)
Ad-rem https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Is_2Ng2-yIY

Re: Hej Szuw :)

Mała
Cześć Sputniku, przepraszam. że się wychodzę przed szereg ale cieszę widząc Twoje posty.. żyjesz i masz się dobrze  Kamień  spadł mi z serca. Po ludzku martwiłam się o Ciebie,  nie dawałeś znaków życia a pracowałeś na budowie. To nie jest bezpieczne miejsce dla naturszczyka.  Miłego dnia.

Re: Hej Szuw :)

Mary Lou
Spoko Mała. Nie wychodzisz przed szereg.. Pogadaliśmy sobie ze Sputniczkiem nocka.. 👍Myślę że nie czuje się TUTAJ samotny.. Ma TU przyjaciół.. Dobrego weekendu życzę. Słonko wychodzi..

Re: Hej Szuw :)

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Hej :) Budowa to jest coś co nie ma wymiaru czasu, przestrzeni jakby mogło się wydawać ;) Ale domek stoi choć nie obyło się bez incydentów. Najsprawniej poszła ewakuacja bo gangusy zaczęły się interesować obiektem.  Miło mi Ciebie widzieć jak i resztę Ekipy w komplecie :) Teraz będę robił na kolei w Cargo -zobaczymy czy będzie równie 'ciekawie' ;) Pozdrawiam serdecznie :) Muzyczka! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=789ei0_FO_4

Re: Hej Szuw :)

Mała
Myślę, że będzie bardzo ciekawie. Dziękuję za muzyczkę. ;)
A to dla Ciebie:  https://youtu.be/y5B1D4xol_0

Re: Hej Szuw :)

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Dzisiaj tak dobrze ze słonkiem nie będzie,  ale temperatura jak na przedwiośniu. Pokręciło się w przyrodzie.  Nie ma wątpliwości - klimat zmienia się …  pozdrawiam. ;)

Re: Hej Szuw :)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Witam Cię Sputniku,weszłam z ciekawości,i masz kogo spotkałam.Pozdrawiam

Re: Hej Szuw :)

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Dzięki :) Nie wiedziałem, że Scooter poszedł w 'schranz bis tanz' w klimacie Quentina :)))
123