Hej Szuw :)

Re: Hej Szuw :)

Sputnik phone
:) Mało czasu mam na rozrywki aczkolwiek więcej niż chciałbym... Chodzi mi na oczekiwanie w czasie pracy, służby. Teraz rozumiem budowę, klienta -jak byłem dostawcą czy kurierem (iść na przysłowiowe piwo czy czekać) -bo dowiozą albo nie dowizą :) Jako dostawca czy kurier byłem w punkt :)))

Re: Hej Szuw :)

Kawusia
No ale teraz masz cięższą pracę,bo jednak na budowie harówka,choć wyniki są widoczne .Powodzenia życzę w tej pracy.

Re: Hej Szuw :)

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Tu, w tym miejscu z całą odpowiedzialnością zaakompaniuję ten utwór :) https://m.youtube.com/watch?v=L4yMsW2USM4&feature=youtu.be

Re: Hej Szuw :)

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Co znaczy "cięższa"? Nigdy w życiu już nie będę korpoludkiem! Już wolę pustaki podawać, ciąć na wymiar, beton rozrabiać, zbrojenia robić niż wysłuchwać durnych ploteczek 'pustaków' i dylematów  'zjebanych łbów'... Teraz PKP Cargo :) Zobaczymy jak bedzie...

Re: Hej Szuw :)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Ciesze sie, ze jestes caly i zdrowy Sputniku! Tam tez wiekszosc sie cieszy z Twojego powrotu, ale alkoholicy zostali tam forumowymi dohtorami od leczenia uzaleznien;) Jak oni sie nad toba zamartwiaja... Czy jeszcze pijesz? Bo to podobno forum abstynentow;) Zupelnie sie nimi nie przejmuj. To prawicowi "abstynenci"! Pija jak pili i pier... glupoty.

Re: Hej Szuw :)

wiosna.. bynajmniej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone

Re: Hej Szuw :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik phone
Sputnik phone napisał/a
Jak chcesz się zabłysnąć to obsyb się brokatem :)))
-sorry gupi żart ;)
Ad-rem https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Is_2Ng2-yIY
Hej Sputniku, witaj po długiej nieobecności, dzięki za piosenkę Genesis

Re: Hej Szuw :)

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Hej! :) A kto nie pije? Nie piję dwa tygodnie ale mam się nieźle. Dziś piątello wjechał więc dam w palnik....
Robię w PKP Cargo i jak ktoś jest nie pewny to dmucha w Alkoblow ;) Bez konsekwencji... Jestem czysty więc dziś 2 czteropaki ;)
123