W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

W związku z tym, że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie:

poprzez pączkowanie:

Re: W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

Cizia
Takie mi nie smakują i jadam pączki kiedy chcę, tłusty czwartek nic nie zmienia.

Re: W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

Mary Lou
Rozmrażanie chyba:)))
Fajny dzień czemu nie.. Z konfitura z róży mniam...
Pączek zbliża ludzi:))

Re: W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

Sputnik phone
:) Dostałem wczoraj 2 pączki -gratis ;) Nie wiem czym sobie zasłużyłem....

Re: W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

MaryLou
Dobrys człek to i pączki w gratisie Krzysiu:)***

Re: W związku z tym,że dzisiaj jest tłusty czwartek zarządzam rozmnażanie.

Sputnik phone
:*