Pieski znów nie zawiodły :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Mój nigdy nie kradł a zaczął kraść i do tego robi się co raz grubszy :/

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Wierność i poświęcenie to jest ich misja -trochę znam się na tym :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Wspomnienie

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Już tłumaczę :) Wiele zależy od rasy i charakteru. Teraz pracuję z owczarzem 11 letnim i mu się nie chce bo po operacjach /kastracja/ i teraz  motywacja to posiłek :) Może to brzmieć niehumanitarnie ale pracujemy i robię zagadki ale to temat rzeka. Pieseł będzie szczęśliwy jak da satysfakcję przewodnikowi -naukowo dowiedzione. Niech to licho obojętne co będzie ale niech się czuje potrzebny bo to szczęście dla Pieska. Posiłek po dobrze wykonanej pracy. Jak jadę do Rodziców to Gomez przytula się do mnie mimo, że jestem oskarżany właśnie o niehumanitarne traktowanie. Zawsze chodzimy bez smyczki i trzy kroki za mną a Tato jak wychodzi z nim na spacer to wygląda zupełnie inaczej :/ Tragikomedia!

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Wspomnienie

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Ależ ja nie traktuję go źle!  Tylko wymagam :) Żadnych kar cielesnych abyśmy się dobrze zrozumieli! Już tłumaczyłem o przewodniku alfa :) Pieseł jak będzie znał swoje miejsce w szeregu będzie szczęśliwy bo jeśli zdominuje stado czyt. właścicieli to zgłupieje. Mam do czynienia z wieloma Pieskami i mnie pamiętają i zdziwienie. A jak wracasz to próbują lizać Twoją buzię? To znaczy, że głodne. Atawizm i wilki tak przynoszą pokarm :) Dalej dopisz sobie sama :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Wspomnienie