Sputnik
Jak mam być w 100% szczery to boję się bardzie wkurw***ch Kobiet niż krypto-gejów naziolskich. Muzyczka https://youtu.be/ngjWM3I6VRs

Re: Piosenka patrioczyna 🥰

Sputnik
Piosenka patriotyczna z pasków TVPiS https://youtu.be/w-9sOuAJcCM

Re: Piosenka patrioczyna 🥰

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sorry za literówki ale tablet skubany wie lepiej. Takie cacko znalazłem 🤭 https://youtu.be/rHFgCWqlGYU

Re: Piosenka patrioczyna 🥰

da®®io
Sputniku, poniewaz to Ty jesteś autorem tego wątku, więc opcją edycja jesteś w stanie dokonac poprawek tych błedow -  pamietasz jak na NA pouczałem lotha w tym temacie?

Re: Piosenka patrioczyna 🥰

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Piosenka patriotyczna z pasków TVPiS https://youtu.be/w-9sOuAJcCM
Cześć Sputniku,
świetna jest ta piosenka - dopiero dzisiaj zauważyłem, że wrzuciłeś ją pierwszy (nieświadomie zdublowałem ją w innym wątku), przepraszam :)

Re: Piosenka patrioczyna 🥰

Sputnik
No problem 😉 Grunt, że jest wspólny mianownik 👍 Twój portal ja tu jestem tylko observem. Ty tu dowodzisz 🤗