Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego

Protest na Placu Wilsona w Warszawie: https://www.facebook.com/watch/?v=2646144775648003

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Przyłaszczka
Zastanawiam się, do czego to doprowadzi. Przecież teraz władza nie może się ugiąć przed kobietami, bo zaraz cała reszta wyjdzie na ulice. No i druga sprawa, co tam w międzyczasie powprowadzają, kiedy cały naród będzie żył aborcją?
🦋🦋🦋

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

fot Dariusz Borowicz

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

"Big Cyc - Twierdza 2020"