Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Sputnik
Z dobrego źródła wiem, że z Gdańska do Wawy na jutro marsz faszystów a raczej przejazd nadciąga 120 wozów policyjnych. Ciekawe czego się boją. Dziewczyny wkurw**ne rozumiem bo z Nimi nikt jesze nie wygrał ale faszyści? Suwerena się boją?! Od strony Janek też że 30 wozów widziałem. Jutro pół nosa nie wyściubię z domciu. Czego i Wam tego życzę 😉

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Mam nadzieję, że juto 11-10-2020 faszystów, psudopatriotów potraktują tak samo https://youtu.be/_-Ms4GPnenI

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Sputnik
11-11 🤭

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

MaryLou
Jutro symboliczny dzien...11.11. Juz dzis zjadlam rogala marcinskiego. Jutro nie kupie....A wypada jutro Sw Marcin. Co z Poznaniem i dorocznym orszakiem  ?

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

W środę tj. 18-11 idziemy po sejm z Dziewczynami 🥰

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

MaryLou
Będe myslami i sercem z wami!

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Sputnik
Dzięki ✌️ Zaraz mam wyjazd na bocznicę Cargo do Góry Kalwarii i nie wiem jakie harmonogramy -Dziewczyn jak i odprawy rozładunku bo to nie jest Pendolino, że 5 minut opóźnienia i już komunikaty. Liczę na obecność a jakby co, to zdam relację 😎 Miłego dziona.

Re: Protesty w Polsce po decyzji Trybunału Konstytucyjnego 23.10.2020

Sputnik
A! A gdzie muzyczka? 🤭 https://youtu.be/NO8-Mjb9vH4
123