Dzień...dobry :)

Re: Piosenki o poranku

Dzień dobry 😎 https://youtu.be/H6Sp0u7exPA

Re: Piosenki o poranku

Ta piosenka rozkłada wszystko...  https://youtu.be/5Nng_ozK7BA

Re: Piosenki o poranku

Słabo dziś spałem... Gdzieś z tyłu głowy miałem tekst piosenki... https://youtu.be/NYkAukwWSgk

Re: Piosenki o poranku

"SDM- Czarny blues o czwartej nad ranem"

Re: Piosenki o poranku

Sputnik
SDM kojarzy mi się z Bieszczadami 😎 https://youtu.be/5-CN7ZBVN0I

Re: Piosenki o poranku

Jedno zagadnienie... Zależy o której wraca się ze speluny 😏 Znam chwyty nie do obronienia 😊 Dziś wolne!
https://youtu.be/TRCQmNMOqUY

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
"Nie chcę dużo na Boże Narodzenie.
Jest tylko jedna rzecz, której potrzebuję..."

https://youtu.be/yXQViqx6GMY
🦋🦋🦋
12345 ... 21