Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

""Piosenka księżycowa" - Sylwia Banasik- Smulska"

Re: Piosenki przed snem.....

"TOLERANCJA / NA MIŁY BÓG - Kasia Kowalska feat. Stanisław Soyka"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

Przez pracę na Pendziu nauczyłem się spać 4h i jakbym się nie gimnastykował to wystarczy. Chill out pomaga ale tylko trochę przy zaśnięciu https://youtu.be/1PqjKCYDxKw

Re: Piosenki przed snem.....

Okazuje się, że na Cargo też nie dają się spokojnie wyspać 😔 Ale spoko bo mam zlecenie w Żyrardowie dopiero na 6:00 więc pośpię w pociągu i to IC 😋 Wy sobie śpijcie smacznie 🥰 Pozdrawiam serdecznie https://youtu.be/fdixQDPA2h0

Re: Piosenki przed snem.....

Ambient... Cierpię na insomnię ale przed snem staram się wychillować myśląc o morzu albo górach miejscach gdzie byłem. Muzyka jest nieodłączna 🤫 https://youtu.be/8wLwxmjrZj8

Re: Piosenki przed snem.....

MaryLou
Słabo sypiam..Trudno zasnać,ale jak juz to moge spac dlugo...tak miedzy 3,4 a 12,13...:) Lubie posiedziec nocka ciemna..fajna muza,dzieki:)Spij smocznie:)

Re: Piosenki przed snem.....

"HAUSER and Señorita - I Will Always Love You"