Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

Na CMK zawsze szedłem spać... Nim ledwo zamknąłem ślipia to miałem projekckcje przy 200 km/h https://youtu.be/icgGyR3iusU

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

"Grzegorz Hyży - Król nocy"

Re: Piosenki przed snem.....

"Wiem, że jest tam- Sylwia Banasik- Smulska (Polish Version- She Used To Be Mine /Waitress)"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

"Clödie - Meluzyna (cover)"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
To się ludziom przydarza. Jak wiele innych nieszczęść.
Czy nie byliby zdrowsi, spokojniejsi, bardziej produktywni, gdyby nie ta głupia Miłość?
https://youtu.be/O3VPs9b_HZE
🦋🦋🦋
1 ... 40414243444546 ... 76