Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

Zmysły precz! 😴 https://youtu.be/7wFy9mSuy2I

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Wygrałaś 🤗

Re: Piosenki przed snem.....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Super, lubię, taki baśniowy klimat i jeszcze wilki...  :)

Re: Piosenki przed snem.....

"Księżyc - Lube"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
Piękna luna:)
A co powiesz na taki taniec z rusałką?
https://youtu.be/b50Gb3bPNI8
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

kosmiczny
Juno Reactor - High Energy Protons (Orion Mix)
https://youtu.be/q5HGgUL21IM
Everything is going extremely well...

You're the brain and the central nervous system...

High energy protons spilling over into our atmosphere...

Xenomorph - Cassandra's Nightmare
https://youtu.be/2XIwzFbl1oA
There is substitute for the agony of war
The self inflicted agony we call the Cassandra complex
Cassandra, as great legends recall was contempt to know the future
But to be disbelieved when she told it
Hence the agony for knowledge combined with
..To do anything about it

Sleepmakeswaves - one day you will teach me to let go of my fears
https://youtu.be/AZSL_7W5Rqw
1 ... 43444546474849 ... 76