Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Warszawa zimą :) https://youtu.be/H1PbPzce3c4

Re: Piosenki przed snem.....

Krzyś,dzięki za filmik..Ladnie u was..Zycie kwitnie wbrew pozorom i na przekór..Tęsknie za Wawką:) Kolezanka zna moja mantre,,ale wiesz,jak bedziesz jechala do stolicy,,..:) Zacumujemy kolo Okecia jak zwykle..Ale kiedy??? //Slyszalam,ze kontrolerzy sa sami na wiezy...Brrrr...
PS.Kanapowcy sa fajni,bo spokojnie bez słow...:)Daja pole do wlasnej interpretacji,nie narzucaja..:)Cleo nie znosze,choc walory ma:))) Hausera ..kocham:)
Lubie Wedrowne motyle...Tu Pieniny https://www.youtube.com/watch?v=gAfAcDyM-MA Mozna splynac Dunajcem...

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
U mnie lipy nie ma 🤗 Co do kontrolerów z Okęcia to wszystko gra i buczy przynajmniej jak DHL, UPS, FedEx schodzą ok 5:00 to nasłuchuję ich przez skaner radiowy. Radio mam też w robocie i operują jak zazwyczaj.
Znam temat, że były problemy ze zbliżaniem i wieżą ale jest zawsze Director. Dzięki za wpis 🥰
Dunajec... Tęsknię za okolicami Czorsztyna i Sromowiec.
Nie odbiegając od tematu to moje najnowsze odkrycie na noc to muzyka Reinardta Buhra https://youtu.be/ZFFUBhDXUh4

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"Kwiat Jabłoni - Mogło być nic - live MUZO.FM"

Re: Piosenki przed snem.....

"Dita von Teese Christian Louboutin Hologramme"

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"Djelem Djelem - Barcelona Gipsy Klezmer Orchestra"