Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"Titanic - My Heart Will Go On, Céline Dion (Cover Benedetta Caretta)"

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"La Vie En Rose - Edith Piaf (okładka Benedetta Caretta)"

Re: Piosenki przed snem.....

"Edge of Night (Pippin's Song) from Lord of the Rings"

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"Fields Of Gold - Sting (Benedetta Caretta & Riccardo Bertuzzi Cover)"