Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Coś z szachowego Uniwersum :) Typiarę widziałem jak miała 100k wyświetleń a teraz 2,7 mln :))) Taka polska Lili Allen  :) https://youtu.be/Mv3xsN6NqoE

Re: Piosenki przed snem.....

MaryLou
Prawie jak ta z filmu Gambit na Netflixie:) ja  lubie Sasze Strunin:)https://www.youtube.com/watch?v=duP4pPxZTgU

Re: Piosenki przed snem.....

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
To niefajnie...Kolezanka sunie do Wawy na wystawe Bunksy...a ja wyklady z Zamku Krolewskiego na FB oglądam..:) No nie wiem jak my powrocimy do "normalnosci"...//// Wlasnie odwolano mi wypoczynek..Tzn przesunieto z "waznego" powodu dla plandemii...Spoko,zaczekam:) Juz mi sie chce pendolinkiem sunąć...ech...kto wie,jak sie ociepli to nie ręcze za siebie:))) Pozdrawiam Pędziwiatra Szynowego:) Na razie posilkuje sie czasem Jarkiem..nieeeeee,nie TYM,lecz tym z Chin...Gra w golfa tez ok:)https://www.youtube.com/watch?v=oEYK7Madwz8

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Lubię grać w golfa ale to droższy sport niż tenis. Trudno to wytłumaczyć... Mam zaprzyjaźnione miejsca gdzie uda się za pół ceny. Co do pojazdów szynowych to lepiej klasykiem EIC. Chyba, że musisz kwadrans zaoszczędzić to Pendziem jak najbardziej. Polecam wagon nr 7 - strefa ciszy. Jak będziesz jechać Pendziem to koniecznie napisz, który nr ED250-.... To wykonam 'halo' a w Warsie dostaniesz jakiś gratis 😎

Re: Piosenki przed snem.....

Równy z Ciebie kolega!:) Na razie kwitne na Pomorzu,a tu ziab jak diabli! :) Dumek sobie slucham....https://www.youtube.com/watch?v=137thbkDQDw
I okiem łypie na powtórke meczu Chelsea-Real..bo The Blues wygrali i sa w finale Champions Liege.../kibicuje im/ .Mamy chec skoczyć z synem na Gdansk final Ligii Mistrzow z koncem maja:)Bilety losowane...9tys wchodzi na stadion... Na razie kocyk..Pozdrawiam ,od soboty cieplej na maksa do 25C..!

Re: Piosenki przed snem.....

HAUSER - Song from a Secret Garden (from Paradise)

Re: Piosenki przed snem.....

"Sensei Dżakba- Mozaika (prod.TriazoOnDaTrack)"

Re: Piosenki przed snem.....