Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Kiedyś myślałem, że to Remont w Warszawie ale akademiki wyglądają baaardzo podobnie... a to Remi się okazał 🥳

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"רציתי לשיר-רוני דלומי.wmv"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Super Kapela! Czasem pałętam się bez celu w okolicach Pracowni Ujazdów gdzie grają :)

Re: Piosenki przed snem.....

"Ahzee - King (Official Video)"

Re: Piosenki przed snem.....

W pierwszej chwili pomyślałem "co to [mod] jest? Marcin oszalał!"
Po minucie ogarnąłem temat i stwierdzam, że ten to ma ŁEB nie bez parady 🥳

Re: Piosenki przed snem.....

Wyślę to moim Ziomkom 🥰 Marianchello, Pan Szachuś, Zbigniew Pakleza, Piotr Brodowski i Innym 😍
1 ... 54555657585960 ... 73