Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik
Mam pod opiekę Pieseła z Ukrainy (trzeba było jechać w okolice Zamościa), właściwie to moi Rodzice. Pieseł a raczej Sunia ma 9 m-cy i jest miniaturą Wilka jak w/w obrazku tylko nie ma ogonka.
Jest tak kochana, że normalnie nie mogę o Niej przestać myśleć.
Jak tylko wpadam w odwiedziny to sika ze szczęścia.

Jutro może pojadę na działkę to zrobię kilka fot i wrzucę na Forum :)

Pozdrawiam i superowych snów...

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....