Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
Na dobry sen.
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

„Łzy - Na parapecie”

„Piosenka "na parapecie" , to historia młodej dziewczyny ,która "ma wszystko" , a pomimo to jest zdecydowana zakończyć swoje życie.

To w dzisiejszych czasach coraz częściej pojawiający  się problem depresji u młodych osób , depresji ,która "pojawia się znikąd" i dotyka ludzi niezależnie od wieku i poziomu zamożności”.

Re: Piosenki przed snem.....

„Leningrad i Zoya - rytm i melodia”

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka