Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Zdrówka, Szczęścia, Pomyślności i jak najwięcej Uśmiechu i Radości

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

da®®io

mam nadzieję, że dobrze trafiłem, a jeśli nie to niech to będzie na zaś:)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Lwiczka9
Najserdeczniej dziękuje Darku za pamiec:)) Bingo! Kwiaty przepiekne!
Dla Ciebie bo..wiem ze lubisz:)  https://www.youtube.com/watch?v=KQ4L3izcB50
Nie umiem niestety osadzac, poprosze Ciebie ..

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

hiena
Myślałam ze masz urodziny a tu imieniny!...normalnie bym ci wysłała piękna kartkę
ale pozostaje mi Tobie zlozyc życzenia...wszystkiego czego chcesz o czym tylko marzysz dzisiaj życzę ci!:)...😘🎁💐🍾🥂🎉

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Lwiczka9
Hi hi Hienko jestem podwojna dzis solenizantka spoko:))) Dziekuje Ci serdecznie zawsze to zyczenia z Wrocka wow!:)) ja tez uwielbiam kartki wysylac..i ..zawsze z wakacji zwl.z zagranicy wysylam... sobie i rodzince po jednej na wieczna pamiatke..Papier to.papier..wszystko zniesie:)) wracam do milych dzis obowiazkow gospodyni domu..papapa..Ty juz po ur?

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

czyli jesteś jednocześnie imieninową solenizantką i urodzinową jubilatką-kiedyś tak było, ze w dniu narodzin nadawano dziecku imię patrona z tego dnia-czyli poslugujac się tym kluczem moje imię powinno być Antoni, Czesław, Władysław, Onufry:)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

da®®io

no to tym razem Urodzinowo
101 lat:)))

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wow! to wszystko w jednym dniu?...i jeszcze w święto!takich solenizantow jest mało
Robiłaś coś albo zostałaś zaproszona i obsłużona? Jak to na lwice przystało:)...nie
jeszcze się nie wybrałam bo zbieram się jak sojka z morze;)...
12345