Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Kpt.Wojtek
Najlepszego i moje ulubione kwiatki

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Tu muzyczka na twój dzień;))...https://m.youtube.com/watch?v=2nXrnoD4BYo

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Lwiczka9
:)))ubawiała mie ta kurka Hienko:)) taka merlinka w piórkach:)) Dzien minął fajnie,sympatycznie ,oby kazdy taki byl...Najlepszy prezent od doroslego syna ,zyczenia REALIZUJ SIE BEZ OGLADANIA NA INNYCH...Czego chciec wiecej,,dobrze go wychowalam:)))od razu skorzystalam z oferty: wybieram sie w piekne miejsce nad jeziorem na warsztaty malowania intuicyjnego:) Lezec i pachniec mi sie hienko znudzilo,pora u mnie na inne przyjemnosci:))) Najwazniejsze,ze serniczek z galaretka truskawkowa,szarlotka i rolada wegierska czekoladowa byly,no i amaretto prosto z San Marino,wiec czestuje i Ciebie i Was...lekko mi szumi...bo tany tez symboliczne byly:)) Zerkne na Real-Atletico i zmykam lulu! dzieki i do nastepnych urodzino-imienin:))

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Wszystkiego Najlepszego Lwiczko! Do życzeń dołączam bombonierkę ;)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Tak Dario,to stary zwyczaj...zawsze powinnam byla dostawac po dwa prezenty,,a roznie bywalo:))) oszczedni ci moi rodziciele :))Kolorowych i jeszcze raz dzieki!     https://tiny.pl/gvrbn
Ze Stęzyczka porazka,ale dzis z Gdynia sukces:))

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Dzięki Kapitanno,to jest to co misie lubia bardzo..maki i łąka letnia,wow,zyc nie umierac:)) No i ten świety spokoj..
https://www.youtube.com/watch?v=NNA-7pK8DPM
Dla Ciebie https://tiny.pl/gvrbb

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

kruczoczarna.
Dołączę do życzeń .
Zdrowia, szczęścia, pomyślności, sto lat życia i radości. Masz tutaj też  inne życzenia, więc też życzę ich spełnienia. Wszystkiego najlepszego.
https://www.youtube.com/watch?v=Z6jrFlcv9rA

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
no to Gwardia zrobiła Ci prezent wygrywając 1:0 z Bałtykiem, a z tego co widzę, to wy w III lidze macie też wlasny Bałtyk więc będą w lidze prawdziwe derby miasta - dzięki za serniczki:) i dobrej nocy
12345