Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Wenus
Przyjmij i ode mnie Lwiczko najserdeczniejsze życzenia, chociaż spóźnione ale szczere :) Nie zaglądałam tu z tydzień a dziś rano nie zauważyłam.

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Lwiczka9
Dziękuje Wenus,dziekuje...fajny mialam tydzien ,energetyczny a i Ty mam nadzieje mialas udany wyjazd..:)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Darłowski. ;)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Lwiczka9
:)Szkoda ,że nie zaszłas...:)ups, nie dojechałas..:)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

tifani

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ooo rety rety , widzę że przegapiłem nie tylko Międzynarosowy Dzień Pozytywnie Zakręconych

Urodziny minęły ale i tak wszystkiego najlepszego Lwiczko no i buziak dla Ciebie :* ;)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Droga Lwiczko!

Wszystkiego najlepszego!

Niech każdy dzień przynosi Ci uśmiech na twarzy! :)

Re: Lwiczko - Wszystkiego Najlepszego:)

Przyłaszczka
Dołączam się do życzeń. Żebyś była szczęśliwa i zdrowa, żebyś mogła po skałach skakać, jak gazela.
🦋🦋🦋
12345