Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a

Dziś mi chodzi ta piosenka w uszach
A wiesz, Kawusiu, że za mną też przez cały czas chodzi ta piosenka od co najmniej tygodnia codziennie ją słyszę. A to w aucie, a to w radiu moich pracowników. Czy to nie jest dziwne?
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Wiersz pt.: "Księżycu", autor słów: Przylaszczka, w wykonaniu AI

Re: Piosenki przed snem.....

PLATEAU "Miasto Kulawych Serc"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"Say You'll Be There - Spice Girls (Vintage Style Cover) ft. Kyndle, Tawanda, Tatum"

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

CHEAP THRILLS - Sia (Benedetta Caretta feat. Petar Markoski)