Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
Kawusia napisał/a

Dziś mi chodzi ta piosenka w uszach
A wiesz, Kawusiu, że za mną też przez cały czas chodzi ta piosenka od co najmniej tygodnia codziennie ją słyszę. A to w aucie, a to w radiu moich pracowników. Czy to nie jest dziwne?
Nie dziwne ,ale zupełnie normalne .Jak słyszymy w głowie piosenkę nigdy nie powinniśmy tego ignorować .Muzyka łączy ,a czasem zbieramy przekazy. Dawniej Słowianie jak wiedzieli że przyjdą ich wyciąć Chrześcijanie  ,to postanowili zostawić wiedzę dla potomnych .I zaklinali wiedzę w pieśniach ,przysłowiach ,to mamy spuściznę po nich ,a Celtowie w kamieniach ,dlatego tak ważne dotykać tych kamieni jak jesteś w kręgach .My tą wiedzę próbujemy teraz odzyskać ,no ale weź czytaj z chmur pogodę ,czy nadchodzące zdarzenia ,albo czytaj z gwiazd ,drzew ,roślin.Albo poproś księżyc by był strażnikiem Twoich  tajemnic. Czytaj z ognia ,wody ,powietrza ,ziemi .A wracając do tematu ,to telepatia.

Re: Piosenki przed snem.....

"Marcin Styczeń - Odprowadzam moją młodość (sł. Ernest Bryll)"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Ta Noc - Whitewater (lyrics)

Re: Piosenki przed snem.....

"Oj, zagraj mi muzyko – Joanna Świdrak, Piotr Zarzyka, Orchestra KWK Knurow"

Re: Piosenki przed snem.....

"Boję się (z musicalu Romeo i Julia) - Studio Buffo | Martyna Rokaszewicz"