Ryo2

"Jedyny kwiat"

To ty, na pewno 'ty'.
Nie ma dla ciebie żadnego zastępstwa.
Nie więdnij, pojedyńczy kwiecie.

Jesteś jak kwiat
kwitnący w cieniu
Nawet jeśli jesteś w miejscu, w którym nie chcesz być,
nie możesz ruszyć się przez korzenie.

Po prostu odrzuć uczucia zamykane w sobie.

Ja przyjmę cały twój ból i cierpienie.
Więc błagam, nie płacz.
Proszę, uśmiechnij się, pojedyńczy kwiecie.

Chcę zobaczyć twą niewinną postać,
która jest tak bliska poddania, raz jeszcze.

Chcę stać się twoją siłą.

Nawet jeśli nadchodzi czas
gdy cały świat stanie się twym wrogiem-
ja cię ochronię.

POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA INNEGO
POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA NASTĘPNEGO RAZU
POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA INNEGO
POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA NASTĘPNEGO RAZU

To ty, na pewno ty.
Dotąd i odtąd.
Nawet jeśli nadchodzi czas,
gdy cały świat stanie się naszym wrogiem-
ja cię ochronię,
więc nie więdnij, pojedyńczy kwiecie.

POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA INNEGO
POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA NASTĘPNEGO RAZU
POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA INNEGO
POWINNAŚ WIEDZIEĆ, ŻE NIE MA NASTĘPNEGO RAZU...
CZAS WIE, ŻE WINNAŚ ZAUWAŻYĆ
ŻE NIE MA INNEGO

Capslock to ta "aksamitna" chrypa wyśpiewywana przez pana ;)
A dlaczego taki wątek? A bo mnie naszło na azjatycki mjuzik i ten kawałek spodobał mi się na tyle by się nim z Wami podzielić :)

Re: Piosnka romantyczna ;)

hiena
Bardzo romantyczne aż się wzruszyłam;)...gdyby nie ten tekst to myślałabym ze to o demonach albo pokemonach:))...przy tym tez idzie dać czadu niezłe...

Re: Piosnka romantyczna ;)

Ryo2
Zetknałem sie kiedyś z opinią ze to mix Metaliki i Kasi Cichopek

Re: Piosnka romantyczna ;)

hiena
Haha dobre!...ja bym na to nie wpadła:)))...