Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

da®®io

taki obiekt jest na "szlaku Krutyni"
znasz go?

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Wenus
Nie przypominam sobie ale przywołałeś miłe wspomnienia :)

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Wenus
Wygląda bardzo sielsko i przyjaźnie tylko cena jak na takie zadupie- za przeproszeniem- za wysoka. Za tę kwotę to w Mikołajkach można wynająć mały apartament.

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Żarty żartami...ale jak spojrzysz w lewo na Janowskiego i swoją rolę na forum to ucieknie ten ktoś. To on/ona będzie musiał/a radzić sobie z porażką. Bo kim jest troll jak nie ukrytym pod porażką?
Pozdrowionka i całuski.
dziewczyna z perłami napisał/a
chcę jeszcze dodać, że Ty jesteś mistrzem tej gry, bo takie jest Twoje przeznaczenie.
Dziękuję Perełko za optymistyczny komentarz — podoba mi się Twoja wizja. Chciałbym tylko dodać, że tutejsze forum traktuję w kategoriach zabawy, rozrywki, no i potrafię wygrywać i przegrywać :)

Pozdrawiam, no i całuski ;)

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Hej Szuwarku..jest dobrze. Podzielam poglad kpt. W.  A Ciebie serdecznie pozdrawiam. No bo nie chce sie czuc jak na lekcji w szkole pod kontrola jak na sasiedniej wyspie. Tam jest szkola podstawowa:)))) A wiesz ze ja dluuugo nie wiedzialam ze magii byles moderem??? Moder musi byc jakby..niewidzialny..a nie opresyjny...oraz przyjacielski a nie stawiajacy do kata brrrrr Mysle ze larny lud pisowski dobrze sie ma na sasiedniej wyspie...Wiec please...nie rob tego tutaj...:)
I ja Ciebie Lwiczko pozdrawiam. Muszę przyznać, że patrząc z perspektywy tych lat, to okazałaś się fajną forumową koleżanką / znajomą. Nigdy nie zapomniałaś, że mnie znasz i nie piszesz do mnie per Pan — tak jak na przykład Ana (hehe)

A z tym moderem na Onecie — to jakaś śmieszna plotka albo nieporozumienie — ja nigdy i nigdzie nie pisałem, że na "Magii" byłem moderatorem :)

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Lwiczka9
Hmmm..."okazalam sie" dobra kolezanka...:) dziekuje...Wiesz,jestem znakiem stalym,wiernym i lojalnym,jak to lwice:) potrafie przeczekac zle chwile;) jednak wodnikowa duma cie dopadla i siem wzioles obraziles na Ane???  ciut zal,ze Ana...ech,co za dzieicnada z tym per pan ,pani...//// a myslalm,ze byczki sa stale w uczuciach:)) faktem jest ze nie pisales ze byles moderem,wiec to musi byc nieprawda...nie wiem skad taki wniosek wyciagnelam,cos mi sie obilo o uszy....Moze to nie o magie chodzilo,lecz inne forum,..?
12