Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora!

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora!
Wrzucajcie swoje propozycje. Moja ulubiona postać, to Darek na moderatora achaaaa :)))))

Re: Darek na moderatora 😂

nie palę się do tej funkcji, jedynie wystarczyłyby mi
 " nożyczki " do wycinania trolli i spamerów

Re: Darek na moderatora 😂

Kpt.Wojtek
Jest dobrze jak jest a wycinanie trolli i spamerow jak najbardziej sluszne.

Re: Darek na moderatora 😂

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Darek na moderatora!
Nie mam nic przeciwko, myślę że Darek byłby obiektywnym.

Re: Darek na moderatora 😂

da®®io
bycie obiektywnym to nie jest takie hop siup:) coś tam mógłbym czasem wrzucać do kosza albo wymoderować, ale na działanie systematyczne mam za mały pakiet netu żeby go tak roztrwaniać-tylko 10 GB/mies. :(((

Re: Darek na moderatora 😂

Wenus
Prawdę powiedziawszy to nie wiem ile to jest tak "wagowo" bo zawsze miałam bez limitu.

Re: Darek na moderatora 😂

da®®io
możesz to sprawdzic na jakimś programie monitorującym zużycie danych typu netWorx, ale myślę, ze Twoje jest większe-ja potrzebowałbym tak ok.30 GB, ale mam to co mam i też jest-ok:)
1234 ... 12