Darek na moderatora 😂

Re: Darek na moderatora 😂

Kpt.Wojtek
Darek, nie bardzo wiem na cholere komu taka robota jak mod, jak chcesz nie mam nic przeciw. Przynajmniej na tym forum nie bedziesz mial za duzo uzerania sie z fotelowymi neo-faszo. Ale nielogowanych wpuszczac i tylko banowac za chamstwo.

Re: Darek na moderatora 😂

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Darek na moderatora!
Darek na moderatora! napisał/a
Darek na moderatora!
Ja właśnie poważnie o Dario myślałem, jeśli chciałby pomoc w moderowaniu forum, to jestem jak najbardziej za. Na pewno świetnie poradziłby sobie ze wszelkimi napastliwymi anonimami i agresorami. Ale spokojnie, do tego punktu remontu jeszcze dojdziemy.

da®®io napisał/a
ale na działanie systematyczne mam za mały pakiet netu żeby go tak roztrwaniać-tylko 10 GB/mies. :(((
Ale to nie szkodzi. Zaglądałbyś na forum, kiedy chcesz, tak jak obecnie, bez żadnych zobowiązań. Miałbyś tylko dodatkowe opcje moderowania i możliwość przenoszenia napastliwych, anonimowych komentarzy do kosza.

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂
Moja sztuczka całkiem dobrze mi wyszła z tym Darkiem na moderatora. Wiedziałam, że przynęta chwyci 😅.Zrób go modem 😂😂😂

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂 napisał/a
Moja sztuczka całkiem dobrze mi wyszła z tym Darkiem na moderatora. Wiedziałam, że przynęta chwyci 😅.Zrób go modem 😂😂😂
Jaka sztuczka? Po prostu mnie znasz i wiesz, że potrafię dokonać dobrego wyboru...

Re: Darek na moderatora 😂

Jak ogladasz pelno klipow I filmow...to nie starczy ale na samo pisanie to lekko!...

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂
Tylko wariat by zrobił z  Darka moda. A ty zrobisz to z innej beczki, na złość mamie odmrozisz sobie uszy.

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂 napisał/a
Tylko wariat by zrobił z  Darka moda. A ty zrobisz to z innej beczki, na złość mamie odmrozisz sobie uszy.
Zaraz tam wariat. Być może jestem w dużym stopniu wariatem, ale oprócz tego uważam, że Dario świetnie sobie poradzi i zgodzi się pomóc w zapanowaniu nad anonimowymi agresorami, czyli zielonymi ludzikami.
Zna się lepiej na komputerze przecież od Wojtków, illuminatusów, jest od nich bardziej uczciwy i obiektywny. Nie likwiduje też co 5 minut swojego profilu na forum tak jak była moderatorka Ana
(zaśmiecając tym samym forum). Czego chcieć więcej? A w razie czego poproszę jeszcze Hienke o pomoc...

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂
Oczywiście ze sobie poradzi, rozwali forum haha. Ale przecież o to chodzi. Darek jest agresorem i nie wiem czy, agresję zwalcza się agresją. To niezbyt mądra decyzja. Ale brawo! Będzie się działo, będzie zabawa. Tak Darek jest uczciwy i zna się na kompach ahaha zasmieje się jak Nastasja😂😂😂😂😂 Co do Any to już tutaj pisano ze miałeś fajne moderatorki, ale sam to spieprzyles😆😆😆ahaha i hiena do kolekcji?  Hahahaha😂😂😂😂😂 czyń swą powinność, czekam z utęsknieniem 😂😂😂😂
12345 ... 12