Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Muszę przyznać, że remont forum wymknął się spod kontroli i przedłuża się w nieskończoność. Wszędzie na forum walają się puszki po farbie, folia ochronna, zużyte pędzle, opakowania po pizzy, butelki po piwie, winie, szampanie, whisky, rumie i koniaku. Widziałem nawet biustonosz i kilku anonimowych prowokatorów...

Postanowiłem to jakoś wszystko ogarnąć i uporządkować. W tym celu stworzyłem krótki plan remontu na najbliższe miesiące a może i lata...

Poniżej mój plan remontu (obiecałem sobie, że będę realizował chociaż jeden punkt z listy tygodniowo (powiedzmy w każdą niedzielę — zaczynając od tej najbliższej niedzieli, trzymacie kciuki za moje postanowienie remontowe).:

Plan wygląda tak:

  • 1. Nazwa forum: Dodanie wreszcie nazwy forum (zrealizowane).
  • 2. Rangi: Dokończenie tych rang pod nickiem (zrealizowane).
  • 3. Regulamin forum: Opublikowanie zasad / regulaminu forum. (zrealizowane)
  • 4. Regulamin dla moderatora: Wspólne ustalenie zasad / regulaminu dla moderatora (moderator też powinien trzymać się jakiś forumowych zasad).(zrealizowane).
  • 5. Moderator: Wybranie moderatora — osoby, która mogłaby zajmować się forum pod moją nieobecność (mojej prawej ręki, albo lewej), kogoś, kto lubi spędzać dużo czasu na forum.(zrealizowane).
  • 6. Strefa „no-go” (18 +): Wspólne zastanowienie się, czy nie przydałby się jakiś dział na forum typu strefa „no-go” (18 +), do którego moderator nie będzie zaglądał zbyt często. Ja np. jestem przeciwnikiem inwektyw, wulgaryzmów (i raczej będę je zwalczał), ale istnieją osoby, które lubią walki w kisielu czy nawet w błocie i mogłyby tam się spełniać (wszelkiej maści prowokatorzy itp.)
  • 7. Anonimowe komentarze: Zastanowienie się wspólnie, czy nie lepiej byłoby wyłączyć (w dalszej perspektywie) anonimowe komentarze. Przecież całe zło i jednocześnie sukces forów Onetu polegał na tym, że Onet umożliwił anonimowe pisanie, posiadanie wielu kont itp. Niestety nie każdy potrafił / potrafi korzystać normalnie z tego dobrodziejstwa i w rezultacie niektóre fora na Onecie były jedną, wielką mordownią, gdzie ludzie wzajemnie obrzucali się błotem, podszywali się pod siebie itp.

    Można tutaj wspomnieć, chociażby forum "Dusza", które początkowo tętniło życiem, a później z miesiąca na miesiąc coraz bardziej się wyludniało. Było coraz mniej ciekawych, spokojnych rozmów, aż na końcu pozostało tam kilku religijnych i politycznych fanatyków, którzy codziennie zaglądali tam, żeby obrzucić się świeżą wiązanką wyzwisk.

    Ja wcale nie tęsknie do Onetu w takiej w formie. Dlatego moim zdaniem warto zastanowić się, czy anonimowe komentarze są nam potrzebne — szczególnie że rejestracja na takim forum zajmuje kilka minut, nie wymaga podawania danych osobowych itp.

  • 8. (tutaj będzie kolejny punkt do realizacji),

PS. Uważajcie na "dowcipnisi"- podszywaczy, zauważyłem na forum kilka takich komentarzy z nickiem podszywającym się pod inne osoby.

PS. Jeśli jakiś komentarz Was obraża, uważacie go za chamski, niesmaczny, napastliwy, pełen wycieczek osobistych, odnoszących się do autora, a nie do omawianego tematu, to zawsze możecie taki komentarz zgłosić do usunięcia lub wymoderowania (zgłaszamy w dziale organizacyjnym). Jeśli zgłoszenie będzie słuszne, to będę interweniował ;)
Szczerze mówiąc mam często dylemat, czy taki napastliwy komentarz zostawić, czy przenosić do kosza. Najchętniej wymoderowałbym wszystkie napastliwe komentarze odnoszące się personalnie do autora postu lub komentarza, a nie do poruszanego tematu.

Uważam, że da się dyskutować na tematy polityczne, czy nawet na najbardziej kontrowersyjne tematy i z osobami o całkowicie odmiennym światopoglądzie od naszego. Tylko taka rozmowa musi być na odpowiednim poziomie: bez jeżdżenia po sobie nawzajem, bez wycieczek osobistych, bez prób umniejszania wartości współrozmówcy.

Nie wiem jak Was, ale mnie od takich rozmów odrzuca, jeśli ktoś próbuje używać w dyskusji wymienionych wyżej "sztuczek", to uciekam i zamykam się w sobie:

Pozdrawiam, ściskam, przytulam, całuję.

Ekipa remontowa

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

dziewczyna z perłami
Żarty żartami...ale jak spojrzysz w lewo na Janowskiego i swoją rolę na forum to ucieknie ten ktoś. To on/ona będzie musiał/a radzić sobie z porażką. Bo kim jest troll jak nie ukrytym pod porażką?
Pozdrowionka i całuski.

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

dziewczyna z perłami
chcę jeszcze dodać, że Ty jesteś mistrzem tej gry, bo takie jest Twoje przeznaczenie.
:D

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

:D
Miałeś dwie fajne moderatorki,fakt miałeś, ale jak mówi powiedzenie miałeś chamie złoty róg, coz facet i czego się można spodziewać, nie miałeś zaufania do nich tylko do wulgarnej loli proponuje darka na moderatora haha :D DD

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

nie zrobi tego
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Nie martw się perła. Szuwarek nie zrealizuje punktu 7 bo musiałby ciebie wyeliminowac.

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Szuwar, ja na twoim miejscu bym nic nie zmienial!  Wszystko funkcjonuje jak trzeba. Moderacja jest tu o tyle potrzebna gdy wpadaja anonimy zeby troche zamieszac. Uwazam, ze "anonimy", bo to moga byc nowi nalezy zostawic i poprosic o logowanie. Wredne anonimy banowac.
Pozdrawiam

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Lwiczka9
Hej Szuwarku..jest dobrze. Podzielam poglad kpt. W.  A Ciebie serdecznie pozdrawiam. No bo nie chce sie czuc jak na lekcji w szkole pod kontrola jak na sasiedniej wyspie. Tam jest szkola podstawowa:)))) A wiesz ze ja dluuugo nie wiedzialam ze magii byles moderem??? Moder musi byc jakby..niewidzialny..a nie opresyjny...oraz przyjacielski a nie stawiajacy do kata brrrrr Mysle ze larny lud pisowski dobrze sie ma na sasiedniej wyspie...Wiec please...nie rob tego tutaj...:)

Re: Plan remontu forum — na najbliższe miesiące

Jak już posprzątamy ten bajzel to nadal będę się upierać przy nazwie forum w stylu " przystanek Szuwary"
12