Darek na moderatora 馃槀

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
93 wiadomo艣ci Opcje
1234567 ... 12
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

Ana napisa艂/a
Halo, czy dacie sobie spok贸j z moj膮 osob膮 Panie Szu?
A co na k艂amstwa m贸wi wiara katolicka?
Wybacz, je艣li nie odpisuj臋 na komentarze. Nie ignoruj臋 Ci臋. Najcz臋艣ciej nie mam czasu na forumowe pisanie...
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

dziewczyna z per艂ami
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Darek na moderatora 馃槀
Jak ty dobrze rozszyfrowa艂e艣 An臋.
Ana
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

Ana
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez szuw
O matko Darek i moder to chyba, nie ma tu co szuka膰 :(
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

Darek na moderatora 馃槀
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez szuw
M贸wi艂am ze moja sztuczka jest inteligentna, Sory Ana.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez dziewczyna z per艂ami
dziewczyna z per艂ami napisa艂/a
Jak ty dobrze rozszyfrowa艂e艣 An臋.
My艣l臋, 偶e wi臋cej os贸b rozszyfrowa艂o tutaj Ane, nie tylko ja ;)
Wybacz, je艣li nie odpisuj臋 na komentarze. Nie ignoruj臋 Ci臋. Najcz臋艣ciej nie mam czasu na forumowe pisanie...
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Darek na moderatora 馃槀
No dobra..dosc przebieranek...ujawnij sie..:)))) wiesz ze tego nie lubie:)) czesc Jola?:))
[...]

A o co panu chodzi? tak w skr贸cie? bo snuje sobie Pan jakie艣 wyimaginowane fantazje z moj膮 osob膮. Mo偶e najwy偶sza pora zaprzesta膰 pisania bzdur ?
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Darek na moderatora 馃槀

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Ana
Wy to lubicie te przebieranki:)))))) substytut bzykanka?:))
1234567 ... 12