Darek na moderatora 😂

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂 napisał/a
Co do Any to już tutaj pisano ze miałeś fajne moderatorki, ale sam to spieprzyles😆😆😆ahaha i hiena do kolekcji?  Hahahaha😂😂😂😂😂 czyń swą powinność, czekam z utęsknieniem 😂😂😂😂
Nie "pisali" droga Ano tylko Ty pisałaś, przecież jesteś autorką tego i tamtego komentarza. Do tego już się już odniosłem, a do tamtego odniosę się w wolnej chwili :)

Re: Darek na moderatora 😂

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Darek na moderatora 😂
Darek na moderatora 😂 napisał/a
.Tak Darek jest uczciwy i zna się na kompach ahaha zasmieje się jak Nastasja
Tak właśnie uważam. Illuminatus to atencjusz. Więcej w tym, co mówi, jest pokazówki, blichtru niż prawdy. Na przykład na forum Sylwii początkowo nie potrafił nawet filmiku wstawić, bo osadzał link zamiast kodu. Sylwia musiała mu pokazywać, jak to się robi...

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂
Przykro mi ale nie jestem twoją drogą Aną 😂

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂 napisał/a
Przykro mi ale nie jestem twoją drogą Aną 😂
"Moją" na pewno nie, ponieważ Ane uważam za koleżankę z forum, a nie żadną "moja" :)

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂
Wiem ze ten Illuminatus strasznie ci namieszal w twojej głowie, no przykro ale musisz z tym jakoś żyć, albo to tez się leczy. Ana podejrzewam  byłaby bardziej zachwycona gdyby to ona posiadla twoje zmysły zamiast Iluma,  to straszne 😂😂😂😂😂 facet kocha faceta.  Az tak daleko nie sięga moja pamięć co robił Illuminatus, ale postaram się to przyuważać juz teraz 😂😂😂😂
Ana

Re: Darek na moderatora 😂

Ana
Halo, czy dacie sobie spokój z moją osobą Panie Szu?

Re: Darek na moderatora 😂

Darek na moderatora 😂
Proszę się nie obrażać, ja tylko gdybam i szyfrowanie uprawiam co siedzi w głowie Szuw😂😂😂😂 on jak zwykle widzi ciebie wszędzie 😂😂😂😂😂😂albo zakochany w Illuminatusie, zmień to bo facet zfiksuje😃😃😃😃😃😃😃😃

[...]

Oj tam, oj, tam, co wejdę na forum Sylwii, to znajduje posty Iluma na mój temat. Więc kto komu namieszał w głowie, kto ma obsesję, jest sprawą dyskusyjną. Nie wspomnę też o jego anonimowych komentarzach, do których się nigdy na trzeźwo nie przyzna. Ale masz rację, faktycznie nie warto o nim rozmawiać. Tym bardziej że to nie on będzie tutaj prawdopodobnie moderatorem, tylko Darek, który po stokroć  bardziej nadaje się na moderatora od niego ;)